جک جدید

جک جدید

اگر از ابتدای زندگی بشر فیس بوک وجود داشت،الان بیل هم اختراع نشده بود



اینجا ایران است

بعضی از رانندگان اعتقاد دارند:

جاده ناموس آدمه. نباید به هیچکس راه داد



پسر: یک چیزی بپرسم ؟
دختر : بپرس ، فقط تند بیا که عجله دارم
پسر : چطور میشه که ماشینا از توی ما رد می شن ولی ما می تونیم مثلن توی ماشین بشینیم، همین وانتیه، چطور شد که از تومون رد نشد ؟
دختر : نه، اینو نپرس
پسر : چرا ؟
…دختر : بعدن می فهمی، الان اگه بت بگم واست سخته، من عجله دارم هوایی میرم، تو ام سریعتر بیا، چهار اول میرسی به دانشکده، طبقه سوم …
[ گفتگوی دو روح با عجله وسط خیابان- سریال ماه رمضان - واقعی ]



خانم فروشنده: آقا اینجا سیگارنکش
خریدار:این سیگارو الآن از خودتون خریدم
خانم :خوب خریده باشی. ما اینجا کاندوم هم میفروشیم. دلیل نمیشه منو ب.ک.ن…



شیخی بر بالای منبر رفت وگفت دو شب برایتان از حسین گفتم جگرتان سوخت و دیشب از زهرا.برایتان گفتم دلتان سوخت و امشب میخوام یک چیزی بگویم تا ک.و.ن.تان بسوزد : امشب هیات شام نمیدهد



جک تکراری بامزه:

غضنفر به باباش میگه: بابا چرا فقط برا ما جک میسازن ؟
باباش میگه: یه قابلمه بیار تا بهت بگم بعد بابا میزنه ته قابلمه تق تق تق
غضنفر میگه :کیه!!!
باباش: فهمیدی چرا ؟؟؟
حالا این قابلمه را بگیر تا من برم در و باز کنم

 




|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
نویسنده : ایمان
تاریخ : یک شنبه 8 آبان 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
اشنام در تاریخ : 1390/8/13/5 - - گفته است :
خيلي بي ادب شدي جديدا .قديما شعراي عرفاني مي ذاشتي نه اينا رو
پاسخ:سلام .خوبی؟ چرا ایمیلتو ندادی؟؟؟؟؟؟ خب آلزایمر گرفتم.نمیدونم شما کی هستین.لطفا ایمیلتون رو بدین.سپاس


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: